Kívánságlista a júniusi Avon katalógusból

Képtalálat a következőre: „avon”

Sziasztok! :) A mai bejegyzés egy kicsit újdonság lesz, ugyanis még sosem írtam a blogon kívánságlistát egy adott márkától sem. 
Viszont tegnap megkaptam a katalógust, és egyszerűen annyi szerelemre bukkantam, amennyire csak lehet. 

Úgyhogy kezdjük is! 

Körömlakkok

Jó pár Avon-os körömlakkom van, és elégedett vagyok mind a tartósságukkal, mind a pigmentjükkel. Nagyon praktikus az applikátor is, illetve a színek is brutál jók. De kimondottan nyári színekből túlzok, ha azt mondom, hogy bővelkedem. Tegnap ahogy megkaptam a katalógust, rögtön végigfutottam, és majdnem rögtön az első oldalon megláttam a True Color körömlakkokat. Csupa jó színek vannak. :D Az én kedvenceim, amikre pályázok:

Képtalálat a következőre: „avon wandering rose nail polish”

Wandering Rose 

Gyönyörű nyárias, üdítő rózsaszín. :) 

Képtalálat a következőre: „avon coral reef nail polish”

Coral Reef

Ez a szín is nagyon tetszik, van egy egészen pirosas beütése, de amint a neve is elárulja, inkább sötét korall.


Képtalálat a következőre: „birthstones pro+”

A jelenlegi katalógusban leárazva vannak, egyébként meg nem biztos, hogy kiadnék érte annyit, amennyi. De ezek közül az ezüst vagyis a Diamond elnevezésű körömlakk teljesen elnyerte a tetszésemet. :) Lehet beruházok egyre.


Highlighter / Pirosító

Nem igazán használok pirosítót, highlightert pedig háziasan megoldom. De ezt a szerkentyűt igazán kipróbálnám! :D 
Képtalálat a következőre: „ideal flawless blush and highlighter”

Body care

Képtalálat a következőre: „avon naturals pomegranate & mango”

A gránátalmás-mangós szett tartalmaz egy testápolót és egy tusfürdőt. Sajnos olyan képet, amin mindkettő rajta lenne, nem találtam, még külön sem nagyon. :( De a csomagolásuk ugyanaz, csak az egyikben a tusfürdő, a másikban pedig a testáoló van. Csak hogy azért mégis, legyen valami elképzelésetek. :) 
Az illata fenomenális, mondanom sem kell, hogy imádom a gránátalmát! No, meg a mangót is. :) 

Képtalálat a következőre: „avon naturals strawberry and white chocolate” 

Ez pedig egyszerűen mennyei! Epres-fehércsokis tusfürdőm ugyan van, de szívesen beruháznék egy testápolóra, tusfürdőre és egy testpermetre. 
Akik szeretik az édes illatokat, azoknak bátran ajánlom! A tusfürdővel öröm fürdeni. :D 

Ennyi lenne, a bejegyzés egyáltalán nem szponzorált. :) 
Csak gondoltam leírom nektek, hogy milyen csoda termékek vannak az ehónapi katalógusban. Rendelésre fel! ;) 

xx, Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek