Amit mindenki istenített: Catrice HD Liquid Coverage 24h alapozó

autumn, fall, and leaves kép

Beköszöntött az ősz, már régesrég, de sajnos nem nagyon volt időm firkálgatni a blogra. Sok minden történt azóta, de most itt vagyok megint. :)

A mai bejegyzés témája ez a Catrice-es széthypeolt alapozó lesz. A széthypeolt szó alatt tényleg úgy értem, hogy totál óriási nagy hype volt az alapozót illetően, volt amikor különböző drogériákban egy nap alatt elvitték az összeset belőle.

De mire lecsengett, úgy gondoltam, hogy érdemes kipróbálni. :) Az árnyalat sajnos nem 100%-ban stimmel, ugyanis eggyel világosabbat kell majd vennem, de a púder nagyon sokat segít azon, hogy ez a kis színkülönbség eltűnjön.

Mint tudjuk itt a beauty világban minden megtörténhet, a bloggerek/vloggerek simán bekamuzhatják azt is, hogy egy tök jó dologról van szó, holott csak a pénzét viszi az embernek,de haszna nincs. Én pont esküvőre mentem a múlthéten (ami nem mellesleg tök jól sikerült), és egy erősebb fedésű alapozóra volt szükségem, nem éreztem elégnek az Avonos BB krémet. Bementem a DM-be, sajnos csak a Trend It Up-os termékek jöttek szembe velem, azokról pedig elég megoszló a vélemény, így nem mertem megvenni az alapozót, ezért hát a Catrice mellett döntöttem, amit a Rossmannban vettem meg.



A kép tökéletesen visszaadja, hogy egy különleges applikátorral megáldott alapozóról van szó: méghozzá pipetta segítségével vihetjük föl a terméket. Elegendő mennyiséget szív magába a kedves kis applikátor, egy alapozásra bőven elég. A fedését mondanom sem kell, hogy túlzás nélkül ESZMÉLETLEN JÓ. Matt alapozóról van szó egyébként, amit azért is preferálok, mert a zsíros (illetve komplex) bőrömön ez sokkal jobban néz ki, mintha egy olajos állagú alapozót használnék.

Én a 040-es warm beige árnyalatot vettem meg, egyébként tényleg pontosan egy árnyalatnyival kell legközelebb világosat vennem, de ezenkívül nekem teljesen bevált, a tartósságát nem merném 24 órára mondani, de tényleg tartós. A sulis napokat nekem kibírja, talán még a tesi sem fog ki rajta. :)

Azt hinné az ember, hogy a hype csak egy apró kis túlzás volt körülötte, de tényleg jó, a problémás bőrűeknek is tudom ajánalni, hiszen a fedése tényleg kimagasló.





xx, Dorina







Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek