Miért jók a sorozatok?


light, city, and new york kép

Sziasztok! :) A mai bejegyzést úgy gondoltam, hogy a sorozatoknak szentelem. Elég sok sorozat van, amit kedvelek, akár több kategóriába is szívesen belenézek. Előfordulhat szerelmes, akció, vagy sci-fi is a kijelöltjeim között, de számomra a legkedvesebb a Gossip Girl, magyarul Pletykafészek. Természetesen más is bekerül a képbe, de ő a nyerő. Imádom a témáját, a felépítése is jó, és egészen sok évadból áll, az epizódok pedig hosszúak(körülbelül 40 percesek).

De miért is jók a sorozatok?

Szerintem baromi jó érzés az, hogy belecsöppensz egy más világba. És ha igazán jó az a sorozat, amit nézel, akkor bele tudod magad élni a dolgokba. És ha befejezed, akkor kicsit szíven üt, hogy vége van.

Egy kicsit át tudod érezni azt, hogy különböző helyzetekben milyen kínosan, vagy éppen milyen jól is érezheti magát az ember. 

Ha olyan sorozatot nézel, ami leginkább gazdagokról szól, akkor kicsit te is úgy érzed, mintha gazdag lennél. Legalábbis, élményekkel biztosan gazdagodsz sorozatnézés közben. 

Kicsit te is izgulhatsz a szereplőkkel együtt, de hosszabb időn át, mintha csak egy filmet néznél.

Talán tapasztalatot is nyersz, hogy ha egy helyzetbe bekerülsz, akkor mit, vagy mit ne tegyél. 

Unaloműzés. Nem tudsz mit tenni? Takarítani, vagy tanulni nincs energiád? Akkor kapcsolj egy sorozatra! Teen Wolf, American Horror Story stb...

Unod már a filmek "rövidségét"? Folyamatos, izgalmas történéseket akarsz? A sorozatok ezt is megoldják.

Kedvenc sorozataim


Na, most egy kisebb leírás következik. Ugyanis úgy gondoltam, hogy leírom a kedvenc sorozataimat, és egy pár szóval jellemzem őket.

Gossip Girl / Pletykafészek - szerintem ebbe minden lánynak kötelező legalább belenéznie, persze ezt embere válogatja, hogy kinek tetszik, és kinek nem. De szerintem baromi csajos, tele izgalmakkal, szerelmekkel, és hát persze mivel New Yorkban játszódik, így pénzzel. A brooklyni "szegények" próbálnak becsatlakozni, és felvenni a tempót a manhattaniekkel, pontosabban az upper east side-iakkal. De hogy mennyire sikerül ez nekik, és mennyire befolyásolja a szerelmet a pénz, az majd eldől.
Főszerepben Blake Lively. De hogy őszinte legyek, imádok mindenkit. :) 

Egyébként ezt a sorozatot körülbelül háromszor néztem már végig, és még mindig nem unom. :)

Shameless / Szégyentelenek - Ezt a sorozatot a barátommal kezdtük el közösen nézni, és hát be kell valljam, baromira tetszik a témája. Egy tipikus alter sorozat, ami egy tipikus züllött családról szól. Az apa alkoholista,és fittyet hány a gyerekeire, az idősebb gyerekek szívesen füveznek, vagy isznak, a kisebb gyerekek nem értik, hogy miről van szó, és persze az anya - aki egyébként elhagyta a családját - bipoláris.
A legidősebb lány, Fiona, gondozásba vette a testvéreit. De hogy hogy alakulnak a dolgok, azt még ő maga sem tudja. 

Szóval aki szereti az ilyen züllött, alternatív sorozatokat, vagy hogyan is mondják... 'támblőr' sorozatokat (csak mert manapság minden ami alternatív az támblőr), annak ajánlom, hogy tekintsen bele. Az első pár rész nekem fura volt, hogy ilyen nemtörődöm mindenki, főleg a Gossip Girl után, ami teljesen ellentéte a Shamelessnek. 

Remélem kedvet kaptatok bármelyikhez, hogy beletekintsetek. :) 
xx, Dorina



Megjegyzések

  1. szia! pletykafészek című sorozatot én is néztem és szeretem is nagyon, szuper sorozat, amikor letöltöttem, akkor szinte egy huzamba majdnem végig néztem 3-4 évadot mert annyira izgultam mi lesz velük :D :) Szégyenteleneket nem ismerem de utána nézek, és lehet rákattanok majd :) szép napot! Szöszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Wow, igen én is rögtön végig néztem a szinkronizált évadokat, a feliratosba bele kezdtem, először nem néztem végig, utána mikor másodjára vagy harmadjára néztem végig magát a sorozatot, akkor már megnéztem a hatodikat is. Sajnálom, hogy azóta sem sikerült leszinkronizálni, de ez van. :( :D

      Rendben, majd értesíts, hogy tetszik-e! :D Szép napot neked is. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek