Ugrás a fő tartalomra

Géllakk készítés otthon - egyszerűen

art and nails kép

Sziasztok! :) A mai bejegyzés igen csak érdekes lesz, nerm gondoltam volna, hogy ilyesmiről fogok írni. És bár már régóta vágytam egy ilyen szettre, de feleslegesnek éreztem itthonra. Viszont, most fordult a kocka.

A Diamond Nails-es kezdő géllakk szetteket Viszkok Fruzsi már régóta reklámozza, és bár igen érdekes, hogy több videóját is láttam (hozzáteszem, nem volt olyan fent neki, amiben hibátlanok lettek volna a lépések), de egyáltalán nem foglalkoztatott az a dolog, hogy én itthon, saját magamnak csináljam a körmömet, vagy épp másnak.

És most vettem egy nagy erőt magamon, és megrendeltem magamnak egy kezdő géllakk szettet, ami tartalmaz...

  • Egy 14W-s UV-lámpát 
  • 2 zselé lakkot (egy piros, és egy nude színt) 
  • egy fedő-, illetve base(alap) lakkot 
  • egy körömelőkészítő folyadékot (Nail Prep) 
  • Egy buffert és egy körömreszelőt
Akik nem tudják, hogy pontosan mik ezek, és mire valók, akkor azok olvassák tovább a posztot. :) 


Az első és nagyon fontos dolog, hogy minden lépést tartsunk be, hiszen így lesz tartós a manikűr, és így nem lesz esély arra, hogy bármi baja essen a körmünknek a lakkozás alatt. 

Az UV-lámpa szinte a legfontosabb eszköze a géllakkozásnak, hiszen a géllakk csak az UV fény alatt tud megkötni, nem úgy, mint a hagyományos lakkok, hogy levegőre szárad. És hát hiába van lakkod, ha nem köt meg. 

A másik dolog, amire ügyelni kell, hogy sem géllakkozás közben, sem közvetlenül előtte ne érje víz a körmünket/kezünket. Mert felszívja a vizet a köröm, és nem lesz olyan jó a tapadás, illetve bealgásodhat/begombásodhat a köröm. 

1. lépés







Szükséged lesz egy körömágybőr feltolóra, illetve körömágybőr eltávolítóra. A körömágybőrt értelemszerűen feltoljuk, majd eltávolítjuk a megkeményedett bőrrel együtt. 

2. lépés


A buffer (narancssárga) és a körömreszelő használata következik. A buffer arra való, hogy a fényes felületet úgymond "lecsiszoljuk" a körmünkről, ezáltal sokkal jobban fog rá tapadni a lakk. A körömreszelővel pedig a körmünket formára reszeljük, illetve ha reszelünk a széleken, akkor kevesebb esély lesz arra, hogy letörik. 

A képek használat után készültek, és ez látszódik is rajtuk. :D 

3. lépés

Fertőtlenítünk. Előkészítünk.


A Nail Prepet vigyük fel a körmünkre, ez lefertőtlenít, és konkrétan előkészíti a körmöt. 

4. lépés


A képen három géllakk látható, egy 31-es, egy 06-os árnyalat, és a base lakkunk, ami fedőlakk is egyben. 
A 31-es egy gyönyörű nude szín, a 06-os pedig egy igazi piros. A baselakkból először egy réteget fel kell vinni a körömre, és NAGYON figyeljetek arra, hogy ne menjen rá a bőrötökre, mert az oda fog száradni, és rettentő kényelmetlen lesz. 
Ezután 2-3 percig lámpázom. 

Ha ezzel készen vagyok, ezután jöhet a többi szín. A pirosból elég volt egy réteget felvinnem, viszont a nudeból erőteljesebb színt akartam kihozni, ezért két réteget vittem fel. Az első réteg után lámpáztam szintén 2-3 percet, majd a második réteget felvittem és szintén 2-3 percre betettem. 



Mivel én szerettem volna köveket is, ezért a narancssárgák közül válogattam. A base lakkot felvittem a színre, és ezután tetszés szerint elhelyeztem a köveket. Aztán megint lámpáztam. 


Akrilfestéket is rendeltem még a készlet mellé, egy egyszerű feketét. Olyan kis tégelyben volt, mint mondjuk a gél állagú szemhéjtusok. Egy szemhéjtus ecsetemet kiválogattam a sminkecsetek közül, ugyanis ebből több is van, viszont én általában egyet használok, így úgy gondoltam, hogy ez tökéletesen körömdíszítésnél is megállja a helyét. És így is lett. 

A már megszáradt színre vittem fel az akrilt, és megint lámpáztam. 
Ezután már csak a fedőlakkot vittem fel minden kihagyott körmömre, és betettem száradni. 


Ez lett a végeredmény, nem a legjobb, de elsőre szerintem tökéletes. :) 



Viszont, mivel 100%-osan úgymond nem szárad meg sem a lakk, sem a base, és marad egy kis ragacsos felülete, ezért az átlátszó üveges Cleanser szükségszerű lesz a manikűrünk majdnem utolsó lépéseként. 

Töröljétek le Cleanserrel a géllakk felületét. Ez egyúttal fixálja is a lakkot. 
És szükségesnek éreztem egy géllakk lemosót is, így az is becsusszant a kosárkámba. 

Ezután jött a körömágybőr ápolás... 


Egy Moyra-s körömágybőr ápoló olajat használtam. Az illatáról fogalmam sincs, hogy milyen lehet, de nagyon kellemes és finom. 
Ezt felvittem a körmöm köré, és voilá. Kész is vagyunk. :) 

Így leírásban elég rövid időnek tűnik, én mégis 1,5 óráig tököltem vele. De megérte :) 

Egyébként a lámpa egészen kicsi, cuki, akár még hordozható is. 


Linkek


Szerintem baromi jó, szettben pedig sokkal jobban megéri, így akár 2-3 ezer forintot is spórolhatunk. És 10 ezer forint feletti rendelés esetén a szállítás is ingyenes. 

xx, Dorina













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hamarosan közeleg a Valentin nap, és ha a kedveseteknek szeretnétek KEDVESKEDNI akkor remélem ez a kis bejegyzés segít nektek. :) Úgy gondoltam, bármelyik lány,illetve srác örülne annak, ha 56 dolog össze lenne nekik firkantva egy kis borítékba.

56 dolog amit szeretek benned:   hűséges vagy ahhoz amit, és akit szeretszegyüttérző vagy mindenki körülötted lévő emberrelaz önzetlenségeda becsületességedképes vagy áldozatot hozni értemmindig őszinte vagy, akármi történika kedvességedmindig segíteni próbálsz másoknakkiállsz amellett, amiben hiszela nagylelkűségeda bizalmadmindenből próbálod a jót kihoznioptimista vagytudod hogy mit akarsz kezdeni magaddal az életben, vannak céljaidtisztelsz bátor vagy bátran állsz az élethezmegértő vagy velemmindent megosztunk egymássalmindig megnevettetszaz őrült hangokat, amiket kiadsz nem félsz előttem sírni jól bánsz az állatokkal mindig segítesz, ha megkérlek ráahogy hozzám érszaz intelligenciádmegtanítottál becsülni önmagama hangoda hajada szemeda szád…

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Végre eljött a várva árt december, ám a hó sehol... sajnos. Ezek ellenére szerintem ez egy nagyon kellemes hónap, nemsokára itt a mikulás, karácsony, szilveszter és miegymás. Ugye az elképzelés ez lenne, mint ami a szöveg fölötti kép, de reméljük minél hamarabb teljesül ez a kívánsááágunk.

Most pedig kedveskedni szeretnék nektek egy jó pár karácsonyi ajándék ötlettel, afféle kárpótolás amiért ilyen ritkán van cikk :)

Open when levél  Ez annyit takar, hogy ráírod pár borítékra hogy "nyisd ki ha..."  vagy pedig "open when..." és alá egy hangulatot, például "nyisd ki ha... éhes vagy" ugye értitek? :)

Díszítheted:
filctollal, festékkelvagy akár vehetsz színes papírokat, és hajtogathatsz borítékot Itt van néhány ötlet a kinézethez: 


Ötletek, hogy mit írj rá:
open when/nyisd ki ha you miss me/hiányzom - közös képet teszel beleha éhes vagy - csokit teszel bele ha szomjas vagy - teafilterha megvagy fázva - algopirin, vagy egyéb gyógyszer, zsepkendőha sírtál - zsep…

Miért szívás vidékinek lenni?

Miért is szívás vidékinek lenni?  Nos. A budapestieknek(vagy legalábbis nem csak nekik, de azoknak is, akik nagyobb városban élnek) sokkal több lehetőségük van blogger, vagy vloggertalálkozókra menni, mint nekünk. Miért? Keres egy magának megfelelő villamost, vagy metrót, és ott is van a város másik felében. Ezzel ellentétben mi vidékiek vagy jól feltankoljuk az autónkat, vagy vonatra szállunk. Ami azért valljuk be, drágább költségekkel jár. 
A városiaknak ( hogy ne csak a pestieket emlegessem ) több lehetőségük van arra, hogy különböző cégekkel, vagy márkával összeálljanak. Jó, nyilván, aki tényleg nagyon szeretné, az előbb utóbb el fog oda jutni, hogy egy-egy nagyobb márka szponzorálja a bejegyzéseit/videóit. De ehhez baromi sokat kell dolgozni (tapasztalatból mondom), és nem csak úgy van, hogy lespanolok a 100 ezer feliratkozóval rendelkező youtuber (jövendőbeli) barátnőmmel, hanem tényleg csak magadra számíthatsz. Kivéve, ha van jó ismeretséged. De most a jó ismeretséget dobjuk e…